20 July 2012

RAMADHAN DATANG LAGI...

pix from google

Salam semua... Ramadhan datang lagi...bersyukure sangat kerana masih lagi berpeluang mengecap kenikmatan bulan Ramadhan. Bila tibanya bulan yang mulia ni pasti kita teringat zaman kanak-kanak dulu kan? teringat kemeriahan berpuasa di kampung..tp semua zaman tu sudah berlalu dah tak dapat nak ulang tayang lagi. kalau balik kampung pun skang ni dah tak dapat 'feel' tu. Apa-apa pun iols tetap bersyukur sebab masih lagi dapat merasa kenikmatan bulan Ramadhan. Semoga Ramadhan kali ini akan lebih bermakna dan menjadikan iols seorang insan yang lebih menghargai penciptaNya.

Pejam celik tahun ni merupakan tahun yang ke 8 iols berpuasa sbg seorang isteri dan yang ke 3 sebagai seorang ibu. Pastinya hari raya yang bakal menjelang ini akan lebih meriah dengan telatah anak iols yang makin membesar tu..Nasib baik dia kecik lagi kalau dah besar entah macam manalah ragam dia berpuasa..hehehehe tak sabar nak tunggu saat tu nati..:)

Ok lah..iols nak siap-siap ni nak balik Rembau umah mentua. Di kesempatan ini iols nak ucapkan selamat melakukan ibadah puasa buat semua umat Islam di Dunia ni....


No comments:

Post a Comment