25 June 2012

I'M BEING TOO PAMPERED!

Hi.....hari ni iols tak nak kongsi reseipi masakkan ye tp iols nak kongsi  rasa je. Rasa  bertuah mendapat seorang suami yang understanding gitu.

Suami Uols rasa-rasa la kan...suami-suami uols jenis yang manjakan uols tak? Bukan manja yang gesel-gesel tu ye..'manja' yang jenis lain..jenis yg uols nak apa dia bagi..haa...gitu..:)

Suami iols orang nye cenggitu la..kalau ada rezeki lebih apa yang iols hint kat dia mesti dia belikan..Ya ALLAH..murah rezeki ceben mak gitu uols..hahahah.

Kesian jugak tengok dia kerja siang malam pagi petang gitu. Iols kat rumah  bersenang lenang goyang kaki En ceben pagi-pagi buta lagi dah keluar cari rezeki, tengah-tengah malam kang baru nampak batang hidung..Besar sungguh tanggung jawab dan pengorbanan seorang suami kan? Tambahan pulak nak memuaskan nepsu si isteri yang macam iols ni...tak pernah nyer cukup...

Apa-apa pun iols kongsikan all the surprise elements yang dibuat oleh En. ceben. Ini koleksi terbaru iols sempena 2012 merangkap hadiah birthday gitu..


The opening of 2012

 I am super excited!!
I see orangeeee..
My Bday gift. My new company...super cute!




My bday gift. A lovely anklet

Setinggi penghargaan untuk En ceben. Semoga panjang umur dan murah rezeki..;)You are such a wonderful super husband in the world!

I THINK I'M BEING TOO PAMPERED! am i????


2 comments:

  1. Salam Yong,
    salam kenei!
    Banyaknya hadiah utk birthday! Tahniah utk harijadi ke 17!
    Pampered? Err...much loved I reckon!

    ReplyDelete
  2. salam...mmg sentiasa 17 giteww..:)

    ReplyDelete